Často kladené otázky

Zozbierali sme tie najčastejšie otázky, ktoré od vás dostávame a vytvorili sme túto stránku, kde na tieto otázky odpovedáme. Či už sa to týka nášho e-shopu, zákazníckeho servisu alebo samotných produktov.

O nás

Kto stojí za týmto webom?

AkoSaZbaviťAkné.sk je webová stránka založená Filipom Kovalčíkom, expertom na starostlivosť o pleť.

Náš prístup je jednoduchý – priniesť vám liečbu tej najvyššej kvality za najlepšiu možnú cenu.

Naše liečebné balíčky používajú tie najefektívnejšie ingrediencie, aké sa dajú na boj proti akné zohnať, v čo najprirodzenejšom zložení, bez zbytočných pridaných farbív, esenciálnych olejov a chemických látok.

S naším liečebným balíčkom si môžete byť istý, že pre svoju pleť dostanete tú najlepšiu starostlivosť.

Nákup a platba

Zahŕňajú ceny na stránke aj DPH?

Nie, momentálne nie sme platcami DPH. DPH už bola uhradená, ako platca DPH si ju však pri nákupe u nás už odrátať nemôžete.

Aké platobné karty prijímate?

Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro.

Kedy mi príde potvrdenie o objednávke?

Potvrdenie o objednávke vám automaticky príde cez e-mail krátko po tom, čo si náš liečebný balíček objednáte.

Neprišlo mi potvrdenie o objednávke. Prečo?

Bohužiaľ, stáva sa, že niektoré naše e-maily neprejdú cez spam filter vo vašej e-mailovej schránke. Nedokážeme na 100% zaručiť, že náš e-mail prejde, ani nám nepríde žiadne upozornenie, že sa tak stalo.

Preto si skontrolujte vo svojej e-mailovej schránke zložku Spam, kde sa môže potvrdenie nachádzať. Ak sa vaše potvrdenie o objednávke nenachádza ani tam, je pravdepodobné, že ste pri objednávke zadali nesprávny e-mail. V takom prípade nás, prosím, kontaktujte na info@akosazbavitakne.sk aj s vašim menom, adresou a e-mailovou adresou. My sa postaráme o to, aby bol e-mail pri objednávke aktualizovaný a potvrdenie o objednávke vám zašleme nanovo.

Bezpečnosť

Je bezpečné u nás nakupovať?

Všetky informácie o vašej platobnej karte sú chránené a šifrované pomocou https:// protokolu. Navyše, všetky vaše platby prechádzajú cez embedované platobné brány spĺňajúce štandard PCI-A, čo znamená že na naších serveroch nevidíme ani neuchovávame žiane informácie o vašej platobnej karte nevidíme. Jediné, čo dostaneme, je informácia, či vaša platba prešla alebo nie.

Zároveň vám zaručujeme, že všetky vaše osobné informácie dôsledne chránime a garantujeme vám, že ich nikdy neposkytneme tretej strane.

Doprava

Posielate objednávky aj na dobierku?

Áno, je možné platiť aj na dobierku. Kôli zvýšeným finančným a časovým nákladom je táto možnosť spoplatnená sumou 2€. Platba kartou a platba prevodom na účet je zadarmo.

Ako dlho trvá doručenie?

Objednávky podané pred 12:00 sú zvyčajne odoslané ešte v ten istý deň. Bežná doba doručenia v rámci Slovenska je 1-2 dni.

Koľko stojí doručenie?

Poštovné je zdarma. Prepravu zabezpečuje slovenská pošta.

Čo sa stane, ak mi bude doručený balík, keď nebudem doma?

Ak nie ste doma, keď k vám zásielka príde, mali by ste dostať upozornenie s číslom zásielky, vďaka ktorému si môžete zásielku vyzdvihnúť na najbližšej pošte.

Ak si však balík nevyzdvihnete včas, môže sa stať, že nám ho pošta odošle späť.

V takom prípade vás kontaktujeme, aby sme si dohodli ďalší postup.

Balík mi neprišiel. Čo mám robiť?

Kontaktujte nás prosím na info@akosazbavitakne.sk a my urobíme všetko preto, aby sme stratený balík našli.

V balíku sa nenachádzali všetky objednané produkty. Čo mám robiť?

Robíme všetko preto, aby sa podobné situácie nediali, no bohužiaľ, aj my robíme chyby.

Používame síce moderné technológie, no stále sú potrebné naše ruky a ako iste viete, ľudia robia chyby. Ak vám vaša zásielka neprišla kompletná, okamžite nás prosím kontaktujte, vďaka čomu budeme mať možnosť napraviť našu chybu.

Kontaktujte nás na info@akosazbavitakne.sk aj s informáciou, či vám prišiel nesprávny produkt alebo vám jednoducho objednaný produkt neprišiel a my nájdeme riešenie. Pokiaľ do e-mailu uvediete aj číslo objednávky, veľmi nám tým pomôžete.

Doručujete aj do zahraničia?

Prirodzene. Doručujeme v rámci celej Európy. Jednoducho uveďte vašu adresu pri objednávke a my sa už postaráme o doručenie.

Ak máte akékoľvek otázky k doručovaniu v rámci Európy, kontaktujte nás na info@akosazbavitakne.sk.

Je možné si vyzdvihnúť objednávku osobne?

V tomto momente to možné nie je.

Vrátenie objednávky

Čo ak mi prišiel poškodený balík?

Snažíme sa vyberať si dopravcov, pre ktorých je bezpečné doručenie balíka prioritou, no niekedy podobným situáciam zabrániť nedokážeme.

Ak vám prišiel poškodený balík, môžete ho odmietnuť prevziať a doručovacia služba ho pošle späť na našu adresu.

Ak je to možné, kontaktujte nás prosím na info@akosazbavitakne.sk, vďaka čomu budeme môcť problém okamžite riešiť.

Ak si všimnete problém až po tom, čo ste zásielku prevzali, taktiež nás prosím kontaktujte na info@akosazbavitakne.sk.

Rád by som produkt vrátil. Účtujete si za vrátenie nejaký poplatok?

Neotvorené balenia nám môžete zdarma vrátiť do 60 dní od objednávky. Stačí nás kontaktovať na info@akosazbavitakne.sk.

Využívanie webstránky

Rád by som sa odhlásil z odberu newslettra. Ako na to?

V spodnej časti každého newslettra sa nachádza odkaz na odhlásenie z odberu.